۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند-راهبرد معاصر
تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته گواهینامه ۲ زبانه برای رانندگی در خارج از ایران کافی است؟ یارانه جدید ماهانه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تجمع دانشجویان مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به شهریه‌ها ببینید | پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان + توضیحات آموزش و پرورش سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد + جزئیات ایلان ماسک: سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای هر ترمینال به ۱ گیگابیت می‌رسد بازماندگان قربانیان معدن طبس چقدر غرامت می‌گیرند؟ معلمان بازنشسته در انتظار اجرای رتبه‌بندی | آموزش و پرورش احکام رتبه‌بندی صادر شده

۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 17
کد خبر: ۲۶۰۴۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار کرد: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع موادمخدر و انواع قرص‌های روانگردان می‌کنند. 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد ۱۰ صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موادمخدر می‌کردند شناسایی شدند.

ویرئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این صفحات کلاهبردار بودند و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ خریداران را نمی‌دادند اظهار کرد: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آنها و پس از تشریفات قضایی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

گودرزی گفت: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ انجام گردید بیش از سی کیلوگرم انواع موادمخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع موادمخدر کرده بودند مسدود شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir گزارش کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار